top of page
  • Koster det noe å returnere maleriet?
    Ja, kjøper må betale fraktkostnader for returen. Det er også viktig at maleriet returneres i original emballasje.
  • Vil det være mulig å ta en titt på maleriene?
    Ja, selvom vi har malerier til salgs på nett så har du også mulighet til å besøke vårt atelier på Røa, Oslo. Ta gjerne kontakt med oss eller book tid via vårt skjema her.
  • Hvordan leveres maleriet?
    Maleriet fraktes dør til dør med DHL ekspress eller Posten avhengig av hvor det sendes. Maleriet blir alltid sendt med sporing slik at kundene kan følge leveransen.
  • Hvor lang leveringstid kan jeg regne med?
    By Bene jobber kontinuerlig for å levere maleriene raskest mulig hjem til deg. Vi benytter Posten og DHL Ekspress for å frakte maleriene fra atelieret til deg. Vi leverer maleriene fra atelieret på mellom 2-4 arbeidsdager. De har da en sendingstid som varierer mellom 7-14 dager. Du vil få tilsendt en mail når vi sender maleriet fra atelieret med et sporingsnummer.
  • How do I add a new question & answer?
    To add a new FAQ follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Add a new question & answer 3. Assign your FAQ to a category 4. Save and publish. You can always come back and edit your FAQs.
  • How do I edit or remove the 'Frequently Asked Questions' title?
    You can edit the title from the FAQ 'Settings' tab in the Editor. To remove the title from your mobile app go to the 'Site & App' tab in your Owner's app and customize.
  • Can I insert an image, video, or GIF in my FAQ?
    Yes. To add media follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Create a new FAQ or edit an existing one 3. From the answer text box click on the video, image or GIF icon 4. Add media from your library and save.
bottom of page
My store My store